[Work] E-pantovcak - i Linux

Ivan Gustin ivan at elin.hr
Wed Feb 17 15:55:08 CET 2010

On 02/17/2010 03:40 PM, Vlatko Kosturjak:
> Ako vec sad pisu o e-pantovcaku, valjda im je zanimljivo?

Novinari sad pišu o svakom detalju. Netko usput spomenuo i to, i sad
krenula priča. Eventualno se htjelo naglasiti da je računalo uzeto od
Končara. :-) Sumnjam da je to bilo planski i ciljano (pričati o
predsjednikovom računalu).

> Softver? OS? uredski paketi?

Zbroji. Sve skupa nije nije ni 10, a kamoli 20 tisuća kn. Mislim da je
pitanje javnog natječaja "da ili ne" čak i irelevantno. Naglasak je, po
meni, na dvije činjenice:

1) u kompanji Linux, a sada Windowsi;

2) apsurdna izjava tog anonimca da se Windowsi koriste zbog sigurnosti
(s čime se ni većina MS ljudi ne bi složilo).

> OK. Htjedoh pozurit odluku jer je to sutra. Ako mislite da treba
> pricekat i stat na loptu - mozemo i tako...

Osobno mislim da se sada (do sutra) to ne može promijeniti, niti će itko
obraćati veću pažnju na to. Bilo kakve aktivnosti bih poduzimao
naknadno, i u kontaktu s Rakarom. Do tada bih eventualno u najboljem
slučaju objavio kakav press release na tu temu.

--
Ivan Guštin, ivan at elin.hr, (098) 366346
ELIN, www.elin.hr, (052) 623491