[Work] E-pantovcak - i Linux

Ivan Gustin ivan at elin.hr
Wed Feb 17 15:25:55 CET 2010

On 02/17/2010 03:13 PM, Vlatko Kosturjak:
> TO su nam uobicajene metode i takve obicno nisu urodile plodom... Isto
> tako bude u medijima par dana i to je to. Ono sto je sansa je da to
> dodje do novinara kojih obicno nemamo pristup (politickih i
> istrazivackih) jer se sprema inaguracija, pa je to super tajming.

Iskreno, sada su top teme inauguracija, i eventualno odabir ljudi u
Ured. Sve ostalo je sporedno, i ne znam koliko će novinari tome
pridavati pažnju.

> Treba podsjetit da nikad javnog natjecaja za uredski softver i
> operativne sustave nije bilo.

Ni ne treba. Vrijednost tog računala je tih 5 tisuća kn, a do 20 ne
treba raditi natječaj uopće.

> Isto tako ne moramo to napravit. Stvar je izbora. Medjutim, kakva god
> odluka bila - mora biti brza.

Čini mi se da je najbolje pričekati dan-dva, da Josipović službeno
imenuje Rakara za zamjenika predstojnika Ureda, zaduženog za "internet".
Nakon toga je, po meni, Marko Rakar, prava adresa za "napad".

Mislim da je stvar krenula u tom smjeru jer je tamo još uvijek stara
ekipa koja je to održavala ili nadzirala. Vjerujem da će Rakar napraviti
reda i po tom pitanju. Ne može on biti čovjek od "interneta" u Uredu, a
da mu drugi priča što je koliko (ne)sigurno.

--
Ivan Guštin, ivan at elin.hr, (098) 366346
ELIN, www.elin.hr, (052) 623491