[Work] E-pantovcak - i Linux

Zarko Pintar zarko.pintar at gmail.com
Wed Feb 17 15:21:02 CET 2010

Osobno sam za malo radikalniji pristup. Između ostaloga i zato jer je Linux
običnim ljudima još uvijek stran. no senzacija ljude zaintrigrira, pa se i
informiraju ponešto o temi.

Tako da bi takav stav mogao donjeti i neke sekundarne pogodnosti tipa
upoznavanje ljudi sa otvorenim OS-om Linuxom ;) i zašto mi (porezni
obveznici) plaćamo državi Windowse i Office ako to baš ne treba biti
tako....