[Work] E-pantovcak - i Linux

STJEPAN LEDINSKI stjepan.ledinski at skole.hr
Wed Feb 17 14:27:44 CET 2010

Citiram Jasna Benčić <jasna493 at gmail.com>:

> ' windoze se koriste radi sigurnosnih standarda ' XD pa dođe čovjeku
> da si puca u koljeno... oni windoze koriste jer imaju konjske naočale
> i voze jednom prugom....sorry morala sam ovo napisat...

Pozdrav svima !

Zato sam ja na sastanku 28. siječnja inzistirao da se pitanje
korištenja Linux-a mora izboriti na nivou Hrvatske. Dosta je bilo
šaputanja među članovima HULK-a. U "zemlji znanja" upravo odlučuju
takvi koji ništa ne znaju. Sada treba mobilizirati sve progresivne
snage da se čuje što je prava istina, a pritom ne birati sredstva
(imamo posla s lopovima).