[Work] E-pantovcak - i Linux

Nikola Kapraljevic nikola.kapraljevic at linux.hr
Wed Feb 17 12:15:53 CET 2010

Radili smo mi vec slicne akcije ispred HZN-a. Mislim da se slazem s
tobom da mozda nema neke pretjerane koristi od toga.

Za pocetak mozemo Mraka kontaktirati i vidjeti s njim o cemu se tocno
radi, jer sumnjam da netko ima broj od Josipovica? :)

tajnik HULK-a
Nikola Kapraljevic nixa
+385959115614
skype: nkapralj