[Work] Prvi dogovor i par stvari

Slobodan Milnović slobodan.milnovic at gmail.com
Sat Feb 13 14:51:07 CET 2010

Bok,

Istina, malo me je zameo snijeg i seljenje na drugu lokaciju firme u
kojoj radim, no to nije bas neki razlog za izgovore.

Sto se onog clanka tice koji sam dobio za novinare, to cu danas malo
detaljnije pogledati i onda poslati na nasu press listu gdje su
pretplaceni novinari. Poslao sam i e-mail na ubuntu tim, ne znam da li
netko ima jos neku konkretniju e-mail adresu, tako da vidimo da li ce
se javiti i da li ce biti dogovora glede lokalizacije. Moram jos
posloziti sustav za koordinaciju pojedinih grupa, i kako vidim, morat
cu uskoro delegirati pojedinu grupu nekome jer necu stici sam
rijesavati sve, nego bi bio koordinator pojedinih timova. U svakom
slucaju, zapinjanje nije trajno.

Jos jednom se ispricavam na kasnjenju, znam da ovo ispada neprofesionalno.