[Work] Prvi dogovor i par stvari

Slobodan Milnović slobodan.milnovic at gmail.com
Mon Feb 1 15:20:39 CET 2010

2010/2/1 Sh1fty <shifty1112 at gmail.com>:
> jel itko uopce procitao moj mail? :s nisam vidio da je netko
> komentirao, niti da se netko odavde registrirao... cak i ako mislite
> da je ideja losa, barem kazite i obrazlozite svoje misljenje.

Kad se dogovorimo kako tečajevi (ako ćemo raditi baš tečajeve) trebaju
izgledati, dogovorit ćemo se i kako će se to sve posložiti. Ti u
međuvremenu možeš složiti nešto pa reći "evo ovako sam ja to nekako
mislio".

Konačne dokumente bilo koje vrste radije bih držao na nekoj
službenijoj domeni iza koje stoji konkretna udruga.

--
Poći ću s vama jer volim šalu, hoću da vidim ježa budalu.
Put u Japan - http://ofcan.wordpress.com