[Work] Prvi dogovor i par stvari

Slobodan Milnović slobodan.milnovic at gmail.com
Mon Feb 1 00:07:45 CET 2010

Datuma 31. siječnja 2010. 22:47 Nikola Kapraljevic
<nikola.kapraljevic at linux.hr> je napisao/la:
> Jesi ti voditelj ovog projekta? Ako jesi onda donesi odluke i kraj
> price. Pa vec imam 50 poruka o tome i stalno citam ocekujuci neko rijesenje.

Ako sam ja voditelj ovog projekta, a jesam, onda ću ga ja voditi onako
kako mislim da je najbolje, što i činim. Moš pratit, a i ne moraš. :P

Rok glasanja je srijeda, vidit ćemo što će narod izabrati. Ionako još
ima posla prije tog tehničkog dijela, a ona većina koja odabere, na
sebe će preuzeti i obavezu sređivanja tog tehničkog dijela do kraja za
sve ostale. Mislim da sam se izjasnio što sve treba biti i zbog čega.

> Odrezi diskuciju i donesi neke odluke. Nema kruha od velikih
> pregovaranja. Ako vidimo da odabir nije dobar recimo cemo Speki je bio
> glup i preci na neko drugo rijesenje :)

A nenene. Krivog si našao za takve stvari. Nitko nikog neće prozivati
glupim, mene ponajmanje.

Da je izbor jako loš, bila bi drukčija priča, no stvari na stolu su
ok, a kako se radi o različitim ljudima i grupacijama, određena doza
izbora i glasanja mora postojati.

Idemo delati! ( mislim da bi si ovo mogao u sig stavit :D )

--
Poći ću s vama jer volim šalu, hoću da vidim ježa budalu.
Put u Japan - http://ofcan.wordpress.com