[Work] Fwd: Fwd: prijedlog za obnovom suradnje

Zarko Pintar zarko.pintar at gmail.com
Mon Nov 9 09:24:31 CET 2009

Ove filmiće mogu ja poskidati. i malo pregledati.

BTW ima toga dosta tu: http://www.blender.org/features-gallery/movies/

Dolazi i film Durian, za kojeg mogu skinuti cijelu prezentaciju kako je
izrađen.

Meni nije problem to pocuclati.

Postoji zgodan video editor za KDE - Kdenlive, pa iako nisam nikakav maher u
cideo obradi, mogu probati nešto skrpati kao primjer....

Za razliku od cinellere, ovaj je pristupačniji običnom korisniku (dakle home
video)