[Work] Fwd: Fwd: prijedlog za obnovom suradnje

Stjepan Zlodi stjepan at gmail.com
Mon Nov 9 00:40:34 CET 2009

On Sat, 2009-11-07 at 18:54 +0100, Vlatko Kosturjak wrote:
> [...]

Mislim da bi bilo dobro demonstrirati glazbene i multimedijske
mogućnosti Linuxa jer tamo će biti ljudi koje to zanima i malo je bez
veze da im se nudi Open Office.

http://www.64studio.com/ ?

Instalirati i pokazivati MythTV ili XBMC na jednom računalu.

Napraviti i letak koji će popisati uređaje u kojima se vrti Linux (npr.
WD TV Live), a koji su dostupni na tržištu.

> Od generalnog plana je da bi vrtili free igre kojih sad vec ima dosta
> dobrih....

Predložio bih da se vrte multimedijski programi kao što su TuxGuitar,
Linux MultiMedia Studio (priučeni linukaš s malo sluha može
demonstrirati kako se radi glazba, ) i ostale koji imaju puno gumbića u
sučelju i izgledaju jako ozbiljno (Ardour).

Na štandu bi mogli vrtjeti glazbu napravljenu uz pomoć Linuxa
(http://lam.fugal.net/songs/list,
http://loss.access-space.net/index.php). Da li vam je potrebno
ozvučenje? Možda bih mogao nažicati jednog proizvođača ezoterijske
opreme da to ozvuči.

Za prezentaciju video playera koristiti open source djela (Big Buck
Bunny, Elephants Dream i pogledati što još ima napravljeno s Blenderom)
te djela izdana pod CC licencom npr. http://www.sitasingstheblues.com/

Ako treba imam jedan SyncMaster 950p (19") monitor na raspolaganju.

Mogao bih dežurati pola dana u subotu ili nedjelju, za radne dane nisam
siguran da mogu.

Mogu skinuti i pripremiti CD/DVD s glazbom i filmovima za prezentaciju.

Hm...ako bude zainteresiranih Sita Sings the Blues možemo slobodno
distribuirati.