[Work] Linux tecaj u Samoboru

Robert Avilov ravilov at gmail.com
Fri Feb 27 21:43:52 CET 2009

Eto, forwardam HULK radnoj skupini. :)

Za neupucene: radi se o udruzi/klubu samoborskih studenata koji su relativno
nedavno dobili neki prostor i neki budzet, i zainteresirani su da u suradnji
s HULK-om odrzavaju predavanja o Linuxu, open source softveru i slicnim
tematikama. Najavio sam ovo vec na zadnjoj skupstini HULK-a, no ako netko
nije bio, eto opet.

--
Robert