[Work] linux.hr pitanje

Vlatko Kosturjak kost at linux.hr
Mon Sep 8 18:13:07 CEST 2008

Aljosa Mohorovic wrote:
> imam planove popraviti apps.linux.hr i distro.linux.hr pa me zanimalo
> kakvo je stanje sa linux.hr, postoje li neki planovi za neke promjene
> ili nesto?

Obicno drasticne promjene radimo oko nove godine ili nekog drugog
praznika (citaj: kad mozemo nac vremena pokraj posla)... No, ako netko
zeli  doprinijet ili prije toga radit na njemu, slobodno... Samo naprijed!!!

> vezano za stranice primjetio sam da vecinu novosti posta "v-v" pa me
> zanimalo tko je to?

v-v je jedan od nasih dobrocinitelja s jednog otoka. Obicno se muva po
IRC-u, pa ga mozes nac na:
http://www.linux.hr/chat/
Inace, tamo znamo visit, pa ako se hoces na brzinu za nesto dogovorit
ili ti zgodnije IRC-om, slobodno dodji...

Kost