[Work] Prijedlog akcije Linux skripte za škole

Josip Almasi joe at vrspace.org
Wed Jul 16 14:33:40 CEST 2008

Žarko Pintar wrote:
> Da, ali tu vlada jedan mali problem. Udžbenici za OŠ i gimnazije, kao
> i za gimnazije te recimo tehničke srednje škole nisu isti, a ako skripta
> ne može pratiti paralelno udžbenik, postaje komplicirana i nekorisna.

Vish vish to mi nije palo na pamet... dodajte u faq;)
Al fino stavite tri skripte na web umjesto jedne i zdravo.

> Ideja skripte je da ona dođe k učenicima kao "na stolu", a ne da učenici
> nešto moraju skidati sa interneta i printati doma, jer to i neće učiniti,
> kao što nisu ni do dana današnjeg.

E al mozda ce skinit profesori.
Nista vas ne sprecava da pospamate sve profesore svih osnovnih i
srednjih skola u hrvata bez eksplicitne dozvole drzave:) Fino ukljucite
link na dokumente pa nek si printaju.

Gle mi smo debelo off topic za ovu listu, predlazem EOD.

Pozdrav...