[Work] Prijedlog akcije Linux skripte za škole

Vlatko Kosturjak kost at linux.hr
Wed Jul 16 10:23:28 CEST 2008

Pozdrav Zeljko!

Nismo na godisnjem (barem ja!), vec smo bili zauzeti organizacijom
slobodnog festivala. Kao predsjednik ne mogu odlucit sam, a nisam dobio
feedback od ostalih za koje bi mogao rec da je odluka validna.

Naravno da zelimo pomoc oko Linux inicijativa. No, ni ti bas nisi
pomogao dokumentom. Dokument kao ideja nije los, ali da je potpuno jasan
- nije. Spominju se razne organizacije (HULK, HrOpen, ...) a nema
napisano na jednom mjestu ili objasnjeno koja su prava/obveze svake od
tih organizacija. Ima otprilike nabacano sto bi svatko trebo radit.
Spominje te HrOpen? Da li ste i njih pitali?
Gdje su imena/reference koji bi to ljudi radili?

Na ovoj mejling listi su vecinom ljudi koji se bave HULK volonterstvom.
Ako ti nijedan HULK clan sa ove mejling liste nije odgovorio, ne znaci
ne podrzava ili ne podrzava vec je jednostavno zauzet drugim aktivnostima.
Kao sto vidis, fali ih i u ljudskom smo deficitu, pa ne stignemo sve.
Niti smo ustanova niti poslovna organizacija, vec volonteri kao ti koji
to radimo poslije normalnog radnog vremena.

Umjesto da ludis, pridruzi se i pomogni da ubrzas ovakve stvari...