[Work] Podcast #1

Slobodan Milnović slobodan.milnovic at gmail.com
Mon Jan 28 10:36:52 CET 2008

2008/1/21 Vlatko Kosturjak <kost at linux.hr>:
> * Screencast-igre: Metropolis (GPL-an Simcity) - (trazi se dobrovoljac)

Imam problem kod ove igrice (koja se inače zove Micropolis a ne
Metropolis :) ). Iz nekog razloga (valjd hardkodirano što mi je u biti
glupo al eto...) diže mi veću rezoluciju od moje 1024x768 tako da
vidim samo dio prozora. Ujedno, i kad se digne, ne radi kako treba. Pa
ako netko drugi želi probati da li mu radi ok i onda napraviti
screencast, bilo bi super...

Ovo je jedan od download linkova:
http://linux.softpedia.com/progDownload/SimCity-Micropolis-Download-34202.html

--
Poći ću s vama jer volim šalu, hoću da vidim ježa budalu.