[Work] Podcast #1

Slobodan Milnović slobodan.milnovic at gmail.com
Mon Jan 21 17:27:29 CET 2008

2008/1/21 Vlatko Kosturjak <kost at linux.hr>:
> * KDE 4.0 i prikaz novoga - (zeli li netko napraviti screencast? -
> dobrovoljci?)

Evo.

> * Screencast-igre: Metropolis (GPL-an Simcity) - (trazi se dobrovoljac)

I to bi ja. U biti, igrice su mi drage, pa bi ja rado i više toga o
igricama... :)

> * Mišljenje eminentnih domaćih stručnjaka o Sun-ovoj kupovini MySQL-a
> - (koji su to?) name them!      (speki)

Za početak, ćopit ekipu iz Sun-a. Netko iz predstavništva tko se bavi
i bazama. Zatim ćopit konkurenciju - Oracle, IBM. I nekoga tko se
neovisno bavi opensource bazama za svoje projekte. I nek u par riječi
svaki kaže što misli o cijeloj toj priči.

--
Poći ću s vama jer volim šalu, hoću da vidim ježa budalu.