[Work] django prijevod

Aljosa Mohorovic aljosa.mohorovic at gmail.com
Wed Aug 20 11:37:43 CEST 2008

zavrsavam prijevod za django (http://www.djangoproject.com) i uglavnom
je sve gotovo samo sta neki dijelovi glupo zvuce.
htio bi slijedeci tjedan to zavrsiti, a volio bi da prijevod u 1.0
verziji bude koristan pa trazim pomoc od nekoga tko je radio nesto
slicno.

prema statistikama 17.8. hrvatski jezik je na nekih 94% (pri samom
vrhu, a preostalih 6% su "fuzzy") tako da ne trazim pomoc u smislu da
netko ide sada nesto konkretno mijenjati ili nesto slicno.
lokalno imam verziju koja bi trebala hrvatski prijevod gurnuti na
100%, ali prije commita-anja zelio bi provjeriti ako postoje neke
bolje alternative.
znaci, sve sta bi mi trebalo pomoci je kad posaljem nekome mail sa
nekim izrazima samo da kaze ok ili predlozi neki bolji izraz.

ima netko vremena da odgovori na par mailova slijedeci tjedan?

Aljosa

p.s.
znam da ovo nije direktno vezano za linux, ali hulk je jedina udruga
za koju znam da je imala veze sa lokalizacijom open source projekata