[Work] obavijest traze se suradnici

Marko Skrabec m.skrabec at gmail.com
Wed Oct 31 16:17:41 CET 2007

Oprosti sto se nisam ranije javio, bio sam odsutan dan-dva!
Na sto sam mislio, na bilo sto! S obzirom da sam uspio u firmi progurati
zamjenu MS Office-a s OpenOffice paketom, mogu o tome, mogu odrzati i pokoje
predavanje,.....
Uglavnom gdje fali ljudi reci, a ovisno o terminima vidjet cu koliko mogu!

Pozdrav svima, Marko