"*** Possible SPAM, PLIVA IT ***" SCORE:09.7 Re: [Work]Streaming Linux predavanja sa HrOUG 2007

Dobrica Pavlinusic dpavlin at rot13.org
Mon Nov 5 21:31:54 CET 2007

On Mon, Nov 05, 2007 at 02:06:42PM +0100, Vlatko Kosturjak wrote:
> Koliko znam nema ni on neki sirokopojasni mikrofon ili se varam?

Zapravo ne treba ti širokopojasni ("pokupi mi sve šumove oko mene") nego
uspjereni ("pokupi zvuk samo iz smjera u kojem sam okrenut") mikrofon.

Mirofoni su obično okrugli (ponekad dugačni), bez "kugle" na vrhu
(kuglasti mikrofoni jednako hvataju svugdje oko sebe i zato ne treba
paziti kako se okreću, ali hvataju šum sa svih strana).

Također da bi dobili dobar zvuk *nužne* su slušalice. Moraš moći čuti
što se snima bez okolnog šuma jer ćemo inače imati snimku bez zvuka, kao
sada :-)

Hoćete da napišem malu seriju blog postova o tome kako snimiti dobar
video?

Dobrica Pavlinusic               2share!2flame            dpavlin at rot13.org
Unix addict. Internet consultant.             http://www.rot13.org/~dpavlin