Re: [Work] Još jedan u nizu...

Slobodan Milnović slobodan.milnovic at gmail.com
Fri Dec 7 09:08:46 CET 2007

On Dec 6, 2007 10:50 PM, Ivan Gustin <ivan at elin.hr> wrote:
> Bok,
>
> Pokretač novog Linux sajta www.linux-za-sve.com tvrdi da je kontaktirao
> HULK tražeći poddomenu i par MB prostora da bi postavio održavao ono što
> je htio. Tvrdi da mu se "Nitko nije bio dostojan niti odgovoriti na
> e-mail.". Autor se, izgleda, zove Ivan.
>
> Ja nigdje nikada nisam vidio takav upit, pa bih molio svih da mi kažu
> jesu li dobili takav mail.

Prije par dana je ostavio poruku u jednom od podforuma (tema "Linux za
Sve", još je među "Posljednje teme" s desne strane) na www.linux.hr da
je otvorio novi sajt u kom misli promovirati linux, staviti raznorazne
howto-e za početnike i slično ali ovo mi je prvi glas da je pitao HULK
za poddomenu, i koliko vidim među porukama u podforumu nije komentirao
ništa u tom stilu. Treba ga pitati na koju email adresu je slao
zahtjev...

--
Poći ću s vama, jer volim šalu, hoću da vidim ježa budalu.