[Work] raspored

Ivan Loncaric loncaric at pregrada.hr
Tue Nov 7 21:51:32 CET 2006

I inkvizicija je bila milosrdnija prema pojedincima koji su njekali Zemlju
kao ravnu plocu......

Mada nezasluzeno moja malenkost ce sa iznimnim ushicenjem, radoscu i pocasti
iako nije dostojna istih, prihvatiti doljenavedene najtoplije rijeci
dobrodoslice i podrske upucene u cast dolaska nekom zivom bicu ikad....

Alah je milostiv!....

  _____