[Work] raspored

Ivan Loncaric loncaric at pregrada.hr
Mon Nov 6 19:09:37 CET 2006

Kako bijah na srednjem istoku nisam se prije ukljucivao no ako smijem
primjetiti ovakvog moralizirajuceg govora se ne bi posramio ni sam Otac
revolucije :) Svaka cast!
Moja ce se malenkost u svakom slucaju probati ukazati u subotu pa ukoliko
bude potrebe za mojim obolom pri uvelicavanju manifestacije rado cu do
zadnje kapi znoja s pjesmom na usnama uciniti to ili vam samo mahnuti u
prolazu :)

Ovogodisnjoj Teti organizatorici pozdrav uz kultne rijeci prof.dr.sc.Zugaja
"Organizacija je moja preokupacija!" kao moto koji nek joj da snage u
najtezim trenucima organizacijskog "pakla" u koji se upustila :)

Pozdrav

loncaric