[Work] INFO - korisne informacije

Josip Rodin joy at linux.hr
Mon Nov 6 13:46:01 CET 2006

On Mon, Nov 06, 2006 at 11:14:39AM +0100, Slobodan Milnović wrote:

> Kužim. Pretpostavljam da google koristi hrpu raspona adresa, ne samo
> 66.* ? No i to se može fejkat... :(

Da, ne. :)

> Znači za sve sumnjive mejlove si morao ručno reći da ili ne? Zajeb,
> grozno... Što je s onim stvarima za automatski white/blacklisting?
> Mada, možda bolje ne, dok sam bio u Srcu s tim sam imao problema da je
> veselo blokirao cijelu HT i iskon domenu pokojiput... Ne znam doduše
> što sad u Srcu koriste otkako su prešli na postfix. U svakom slučaju
> zajeb.

Ne, nisam morao rucno reci nista, nego su mailovi prolazili kroz greylisting
proceduru: tempreject prvih sat vremena, accept od 1. do kraja 8. sata.
Ako prodje, onda ga whitelista na neko vrijeme.

Sa HT-om i Iskonom postoji slican problem u tome da i oni imaju outgoing
MX-ove koji nisu svi isti IP, ali oni su ipak puno manji od Googlea pa tih
pola tuceta adresa brzo bude automatski whiteliestano.

--
     2. That which causes joy or happiness.