[Work] detalji -dolasci, nalasci itd

Slobodan Milnović slobodan.milnovic at gmail.com
Mon Nov 6 09:23:19 CET 2006

On 11/6/06, Ivan Gustin <ivan at elin.hr> wrote:
> Slobodan Milnović:
>
> Točno, samo da bude jasno - ja nisam imao primjedbi ni na tvoje vođenje
> štanda prošlih godina, jer si i ti to odradio odlično. :-)

Hvala na komplimentu, no nakon 2 godine štandiranja i jedne
konferencije, vidio sam da ipak treba bit specijaliziran za takve
stvari, i da cijela ta priča uopće nije trivijalna, makar ne djeluje
na prvi pogled tako.

Zato mi je baš drago da je Andrea šefica ove godine, jer sam ju vidio
kako radi, tako da sam siguran da će cijela ova velesajamska priča
proći bolje nego prijašnjih godina. :)

Šteta jedino što se svake godine ponavlja priča sa pripremama u zadnji
trenutak. S druge strane, super je to da se unatoč kratkom vremenu
uspije pripremiti sve, i da je naš štand uvijek bio jedan od
posjećenijih, čak bi neskromno rekao u relativnoj usporedbi s HT
štandom i sličnima.

--
Eric: "What're quantum mechanics?"
Rincewind: "I don't know. People who repair quantums, I suppose."