[Work] Info sajam - volonter

Slobodan Milnović slobodan.milnovic at gmail.com
Sun Nov 5 16:33:41 CET 2006

On 11/5/06, Mario Đanić <mario.danic at gmail.com> wrote:
> Pozdrav svima,
>
> iako nista nemogu obecati, pokusati cu da sto vise
> budem na standu, osobito u subotu kada ne bih trebao
> imati nikakvih obaveza.

Onda barem dan-dva prije javi kad možeš a kad ne možeš i budi siguran
u to. Prošle godine kad sam bio organizator, dogodilo mi se da su mi
navečer otkazali dolazak dvojica za dan poslije. Katastrofa. Jedva sam
uspio naći zamjenu.

Zato ako nisi siguran da možeš doći, bolje ne obećavaj ništa. Ako
dođeš, super, a ako ne dođeš, barem u rasporedu neće biti rupa.

--
Eric: "What're quantum mechanics?"
Rincewind: "I don't know. People who repair quantums, I suppose."