[Work] Re: DebConf7

Amila Akagic bono at linux.org.ba
Fri Jul 7 09:43:47 CEST 2006

Ljudi, hvala za podršku.

Situacija je takva da se tim iz Edinburgha služi svim i svačim, pa
jednostavnim googlanjem dolaze do linkova o "terorističkim aktivnostima"
u BiH, informacija kako su se napadi u Londonu pripremali u BiH, da
jadne žene nemaju nikakva prava, nego se posmatraju kao objekti i slične
gluposti. Te priče plasiraju Amerikanci, zajedno sa Australijancima i
ljudima iz UKa. Dakle, situacija je prilično jasna, ljudi ne znaju dalje
od engleskoj jezika i Mc Donaldsa i ne bi da rizikuju.

S druge strane mi smo napravili pravo dobro ponudu kad je u pitanju
lokacija održavanja DebConfa. Radi se o Hotelu Terme
(http://www.terme-ilidza.ba/), gdje bi imali sve pogodnosti: sobe za oko
400 osoba, sa hranom, prostorije sa predavanja, hacklabs, sve pogodnosti
za invalide i sl. Za 33Eura po osobi. Internet bi mi nekako skontali jer
neki od nas rade u lokalnim ISPs. O bosanskoj hrani da ne pričam... :)
Sve dodatne informacije: http://wiki.debian.org/DebConf/Sarajevo

Tim iz Edinburgha ima jako loše prostorije za predavanja, u sobama za
spavanje nema interneta, niti će biti, hrana je skupa, ali imaju dobar
tim sa 7-8 Debian Developera. Naravno, imaju i podršku tima iz UKa. Sve
informacije možete naći: http://wiki.debian.org/DebConf/Edinburgh

Imamo veliku podršku DDa iz Španije, Austrije, Njemačke, Brazila, Mexica
i dr.

Kako nam bi možete pomoći? Pa rekli su mi da ima nekoliko DD iz Hrvatske
koji se mogu javiti i objasniti kakva je situacija u ovim južnim
nerazvijenim evropskim zemljama. Važno je i koliko ljudi iz okolnih
zemalja dolazi na DebConf jer se za njih plaća manje (avio karta), što
odmah znači da moraju manje novaca skupiti.

Naš ULK nema pretjerano iskustva sa organizovanjem velikih konferencija
poput DebConfa (300-400 učesnika), pa nam i s te strane treba pomoć.
Ukoliko ste nam spremni pomoći, treba na wikiju dodati vaša imena i
napisati koje konferencije ste do sada organizovali (sa brojem učesnika,
eventualno neke slike i sl.).

Za sada mislim da je to ono što bi se moglo uraditi. Lobiranje je
svakako najvažniji dio, nažalost.

Hvala još jednom za pomoć! Safir (cc:) će se javiti ako sam nešto
zaboravila spomenuti.

Pozdrav,

Amila