[Work] Info 2005 - poziv volonterima

Slobodan Milnovic slobodan.milnovic at vt.htnet.hr
Thu Sep 1 15:16:17 CEST 2005

Slobodan Milnovic <slobodan.milnovic at vt.htnet.hr> writes:

> Eto još jednog Infa, od 08. 11. do 12. 11. i kao i prijašnjih godina
> pozivamo sve zainteresirane za suradnju te pomoć na štandu da se jave
> ovdje radi detaljnih dogovora i akcija.

Super što ste se javili, zasad je faza planiranja, ali dobro je znati
već sad na kog se i kako može računati.

Trenutno skupljam ljude, zanima me što tko može napraviti, da
raspodjelimo pripremne poslove, a koji tjedan prije Infa ćemo raspraviti
raspored tko će što raditi i kad na samom štandu. Svi prijedlozi o tome
što bi i kako mogli prezentirati su naravno dobrodošli kao i
uvijek. Imamo nekih mjesec i pol za raspraviti detalje o tome. Da, znam
da je Info za tri mjeseca, ali vizija i planovi bi trebali bit gotovi i
spremni puno prije.

--
Eric: "What're quantum mechanics?"
Rincewind: "I don't know. People who repair quantums, I suppose."