[Work] Ubuntu happy hour

Ante Karamatic ivoks at ubuntu.com
Fri Oct 28 23:23:57 CEST 2005

On Fri, 2005-10-28 at 23:11 +0200, Vlatko Kosturjak wrote:

> Zasto ne bi imali jedan dan ubuntu happy hour. Imamo oko 50 originalnih
> packova za podijelit, mozda dovedemo nekakve majstore koji sviraju
> djembe (africke bubnjeve) i oko toga malo slozit taj africki stil taj dan?
> I to naravno u suradnji sa novoosnovanim ubuntu-hr timom. Taman
> promocija za njih i prva uopce ubuntu-hr javna akcija.

Nije losa ideja. Mi smo bili bas zakljucili kako smo zakasnili na Info.
Ali, ako ste nam spremni pomoci, bili bismo i vise nego sretni i
zahvalni.

Staviti cu ubuntu at ubuntu-hr.org u CC, kako bi i ostatak tima mogao
pratiti razvoj diskusije.

--
Ante Karamatic | 0xD3BDA225 | 0x0A4A0161
ivoks at grad.hr | ivoks at ubuntu.com | ivoks.blogspot.com