[Work] Ubuntu predlozi

Zeljko Drascic zdrascic at barok.foi.hr
Tue Oct 18 14:04:08 CEST 2005

Radoslav Dejanović wrote:

>uvijek se možete odreći toga u korist države, ili natjerati onu vješticu da
>ih pojede, jedan po jedan...

Ili ih narucite kod mene a ja napokon dobijem ispriku da ubijem svog
omiljenog carinka koji mi josh uvijek i svaki put odere carinu na ubuntu..

Ili, dogovoriti s Makom (mako at canonical.com) da s paketom posalje
carinsku deklaraciju u kojoj ce biti upisana vrijednost od neznam 0,12
eura po cd-u (prazan CD btw.) i cijelu posiljku deklarirati kao posiljku
uzoraka..

u najgorem slucaju na par ljudi poslati po 10ak komada (da izbjegnemo
sumnjicavost) ili to preko necije firme (Opsus?) odraditi kao posiljku
uzoraka za neznam, proboj na hrvatskog trziste...

Zna li netko od vas nekoga u Sloveniji pa da to odradite preko njega i
samo prosvercate preko grane?

:)

--
Punk's not dead, ali smrdi kao da je!