[Work] 2C

Ante Karamatic ivoks at ubuntu.com
Tue Oct 18 11:11:48 CEST 2005

On Mon, 2005-10-17 at 12:22 +0200, Ivan Marijanovic wrote:

> Ukoliko ima potrebe bio bih soreman "naprziti" 50-ak CD-a s jednom
> distribucijom koje bih dostavio za prodaju na standu. Nazalost omote
> ne mogu rijesiti.

Sto se tice omota... HULK jos uvijek stigne kontaktirati
Canonical/Ubuntu i dogovoriti ubrzanu isporuku n (gdje n tezi u
beskonacnost) paketa[1] Ubuntu distribucije za 0 kuna. Ako ste
zainteresirani, molim vas kontaktirajte barem mene, pa cu ja pokusati
nesto srediti preko reda.

[1] paket sadrzi dva CDa - live CD i install CD. Omot je graficki
dizajniran, a oba CDa su tiskana.

--
Ante Karamatic <ivoks at ubuntu.com>