[Work] 2C

Slobodan Milnovic slobodan.milnovic at vt.htnet.hr
Thu Oct 13 16:38:46 CEST 2005

"Davor Grgicevic" <Davor.Grgicevic at osce.org> writes:

> to je samo moj prijedlog,
>
> po meni je svrha boravka na INFU  pruziti ljudima informacije, koje
> su dovoljno  atraktivne  da privuku paznju posjetitelja

Sve su ideje ok, ali netko to treba i organizirati i odraditi. Lako je
nabacivati se sa prijedlozima koje bi onda drugi trebali uprtiti na
svoja leđa. Nemamo toliko ljudi, barem ne za sad. Ako se netko javi kao
dobrovoljac koji će odraditi prezentacijer, zatim netko tko će osigurati
računala, i tko će postaviti sve to onda super, ali ako ne, onda ništa
od toga.

Prijedlozi su super stvar, ali treba imati u vidu trenutno raspoložive
resurse.

--
Eric: "What're quantum mechanics?"
Rincewind: "I don't know. People who repair quantums, I suppose."