[Work] Re: Work Digest, Vol 2, Issue 2

Robert Sedak robert.sedak at sk.t-com.hr
Thu Oct 13 13:19:38 CEST 2005

Svidja mi se tvoja ideja. Ali moram upozoriti na dvije male razkuljice.
Plakat bi trebao na hrvatskom jeziku "Freedom" = "Sloboda
odlucivanja/pokreta/uzivanja"? Nesto od toga?

Okrenuti monitori i lapropi :-) Svidja i se. ali bi trebao i okrenuti slike
u X-ima, te omoguciti ljudima da ipak rade preko tipkovnice i misa. :-)

Robert