[Work] Raspored dezurstava

Slobodan Milnovic slobodan.milnovic at vt.htnet.hr
Mon Nov 7 10:48:17 CET 2005

Jebemu, nitko ovdje ne čita duge mejlove.

Ajd javite mi svi svoje zadnje mogućnosti što se tiče dežuranja, da imam
pravi raspored, jer neki ljudi su mi javili da ne mogu u neke
dane. Molim sve da mi pošalju kad mogu doći i koliko dugo i koje dane, i
da mi taj raspored pošalju do večeras, da to mogu konačno posložiti do
kraja.

Neki od vas su mi to dali "usmenom predajom", ali ja ne mogu pamtiti sve
te stvari. Zato svi koji ćete bit na štandu mi pošaljite emajlom, ili na
listu ili direktno meni na emajl.

Za sva dodatna pitanja možete me dobit na mobitel 091 557 69 44.

--
Eric: "What're quantum mechanics?"
Rincewind: "I don't know. People who repair quantums, I suppose."