[Ubuntu] [kost@linux.hr: Re: [Work] Ubuntu happy hour]

Ante Karamatic ivoks at ubuntu.com
Wed Nov 2 14:08:10 CET 2005

On Wed, 2005-11-02 at 13:12 +0100, Robert Avilov wrote:

> Samo nekoliko napomena:
> Bubnjarima vjerojatno treba osigurati hranu/cugu i/ili neki honorarcic
> unless vi poznajete neke koji to ne traze sto je onda super.
> Tako da treba osigurat sredstva za to, to mogu ja probat ako se na nadju
> neki koji bi besplatno lupali..

Pa ne znam... Mislim da mi trenutacno nemamo sredstva za financirati
neke bubnjare. Ne znam niti koliko su bubnjari potrebi. Bili bi zgodan
dodatak, ali nemamo novaca (ubuntu-hr tim).

> Ono sto je ocito (a Speki ce dat finalnu rijec posto je on sef, of
> course) ostaje ubuntu-hr ekipi za napravit:
> - pojaviti se u te dane

Ja cu svakako doci oba puta.

> - ispricat/prezentirat ekipi Ubuntu

Moze.

> - nabavit/osmislit ukrase u africkom stilu

Budem nesto izorganizirao.

Dakako, bilo tko sa moze doprinjeti.

--
Ante Karamatic | 0xD3BDA225 | 0x0A4A0161
ivoks at grad.hr | ivoks at ubuntu.com | ivoks.blogspot.com