[Work] Ubuntu happy hour

Vlatko Kosturjak kost at linux.hr
Wed Nov 2 00:25:52 CET 2005

> Srijedu i četvrtak. Pola u srijedu, pola (ili više ako ostane što od
> srijede) u četvrtak. Ujedno u u tom periodu i prezentacija ubuntua. Tako
> bi to ja, naravno ako se ostali sudionici (bubnjari i ubuntu ekipa)
> slažu...

Samo nekoliko napomena:
Bubnjarima vjerojatno treba osigurati hranu/cugu i/ili neki honorarcic
unless vi poznajete neke koji to ne traze sto je onda super.
Tako da treba osigurat sredstva za to, to mogu ja probat ako se na nadju
neki koji bi besplatno lupali..

Ono sto je ocito (a Speki ce dat finalnu rijec posto je on sef, of
course) ostaje ubuntu-hr ekipi za napravit:
- pojaviti se u te dane
- ispricat/prezentirat ekipi Ubuntu
- nabavit/osmislit ukrase u africkom stilu
--
Vlatko Kosturjak - KoSt                                  ICQ: 3631122