[Work] Ubuntu happy hour

Slobodan Milnovic slobodan.milnovic at vt.htnet.hr
Tue Nov 1 22:53:47 CET 2005

Radoslav Dejanović <radoslav.dejanovic at opsus.hr> writes:

> Srijeda ili četvrtak, ovisno o namjerama. Ako je ideja raditi happy hour za
> poslovnjake, onda srijeda, jer ih tad ima najviše (drugi business day).

Srijedu i četvrtak. Pola u srijedu, pola (ili više ako ostane što od
srijede) u četvrtak. Ujedno u u tom periodu i prezentacija ubuntua. Tako
bi to ja, naravno ako se ostali sudionici (bubnjari i ubuntu ekipa)
slažu...

> Ako je za javnost, onda je situacija ovakva:
>
> - četvrtak, prvi non-business day - lots of ozbiljni ljudi
>
> - petak, dan škola - hrpa klinčadije, gužva i svašta nešto, ali visok
> potencijal za mamljenje novih korisnika

Koliko se sjećam, više klinčadije ima subotom, ali i petak i subotu je
već svima dosta svega (izlagačima) tako da nisam siguran koliko ću u te
dane trpiti par bisera koji bi mi pod nosom lupali po
bubnjevima... :)))))

--
Eric: "What're quantum mechanics?"
Rincewind: "I don't know. People who repair quantums, I suppose."