[Work] naplata posebne takse na podatkovne medije i javna akcija

Josip Almasi joe at vrspace.org
Sat Dec 17 12:18:55 CET 2005

Josip Almasi wrote:

> Mislim da bi bilo zgodno ZAMPov BS dovest do apsurda... recimo ne se
> protivit novom nametu, nego traziti komad kolaca;) Dakle mama trazi pare
> za egoboobits, hulk za linux, a ja, niksic i ostali open source autori
> konacno dobijaju izvor zarade za open source:)

www.zamp.hr sez:
-----
Za ostvarivanje ovoga prava domaćih i inozemnih autora u RH, Državni
zavod za intelektualno vlasništvo ovlastio je sljedeće udruge: Hrvatsko
društvo skladatelja – za ostvarivanje prava autora glazbenih djela
(skladatelja, tekstopisaca i aranžera); Hrvatsku udrugu za zaštitu
izvođačkih prava – za ostvarivanje prava umjetnika izvođača, Udrugu za
zaštitu, prikupljanje i raspodjelu naknada fonogramskih prava – za
ostvarivanje prava proizvođača fonograma (diskografa i nakladnika) te
Društvo hrvatskih filmskih redatelja – za ostvarivanje prava autora
audiovizualnih djela (redatelja, scenarista, snimatelja, producenata itd.)
-----

Medjutim ne znam nac relevantne dokumente zavoda za intelektualno
vlasnistvo. Ciji sajt BTW ne radi s mozillom:
http://www.dziv.hr/

Al fakat ajmo trazit nasa prava od njih!;)

Pozdrav...