[Work] Raspored dolaska

Slobodan Milnovic work@linux.hr
Mon, 08 Nov 2004 17:47:00 +0100

<source@vip.hr> writes:

> optimalan
> se ljutiti, a
>
> Cuj ak treba biti duze, mogu.. jer planiram doc u utorak, a=20
> nemam kaj raditi u Zg, pa ako treba mogu doc u sri, a rado=20
> bi bio tam u subotu..
> Ajd pa javite, bar subota?
> btw. budem kod frenda prek puta velesajma....

Problem je =B9to imamo limitiran broj ulaznica, tako da sam kombinirao
nekakav maksimum. Naravno, svi mogu do=E6i i druge termine, ali ne
garantiram da =E6u mo=E6i provu=E6i ekstra ekipu besplatno. Na=BEalost je
tako...=20

--=20
Eric: "What're quantum mechanics?"
Rincewind: "I don't know. People who repair quantums, I suppose."
				- "Eric" by Terry Pratchet