[Work] linux u hrvatskim tvrtkama

FormatX work@linux.hr
Sat, 25 Oct 2003 17:09:23 +0200

daklem,
prijedlog (cinjenica)

(cinjenica)
linux svugdje, a najvise u tvrtkama, nije samo OOo paket koji je preveden i
prilagodjen hr podneblju,
niti je to cak cijeli OS preveden i prilagodjen,...to sve skupa je ok, but,
to jos nije dovoljno
tomu svemu jos fale kvalitetne poslovne aplikacije za racunovodstvo. htjeli
mi to ili ne.

(prijedlog)
ne znam dali ce firma Holobit izlagati na sajmu,(provjerit cu) ako ne, onda
trebamo doci do njihovih aplikacija,
bilo demo verzija, bilo full i strpat ih na jedan komp i pokazati poslovnim
ljudima, odnosno tvrtkama da je
prelazak s Win na Linux i na tom podrucju "bezbolan" i da postoje kakva
takva rjesenja...

ljudi, dokle god nemamo kvalitetna knjigovodstvena rjesenja, linux se nece
probiti u tvrtke, obrte i sl.
(ja u firmi imam 17-ak win masina, jer, nazalost nisam naisao na adekvatnu
zamjenu knjigovodstvenog
softvera koji je pod winima...damn)

misim da bi na ovom sajmu to trebali poceti prezentirati i priblizavati ljudima

pozdrav

Mladen Falamic <Format X:>
UIN 32856694