[Work] konstruktivni prijedlog il 2

Ivan Guštin work@linux.hr
Thu, 23 Oct 2003 19:48:51 +0200

RE: [Work] konstruktivni prijedlog il 2> za XP mogu osigurati licencu bez da
imam strah od BSA ili slicnih
> s dozvolom svog poslodavca mogoao bih i donjeti tu masinu,
> Subota bi i za mene bila ok dal cijela moram jos provjeriti
> davor

OK, samo potvrdi da li je to definitivno. Da razjasnimo: XP + mašina bi
mogli biti tamo cijelo vrijeme ili samo dok si ti tamo tijekom subote?

--
Ivan Guštin, ivan@elin.hr, (098) 366346
ELIN Elektronika i informatika, www.elin.hr, (052) 623491

--
Ovaj mail provjeren je antivirusnim programom ESET NOD32 za Linux
(verzija 1.541 od 23.10.2003.) prilikom prolaska kroz mail server.