[Work] konstruktivni prijedlog il 2

Vlatko Kosturjak work@linux.hr
Thu, 23 Oct 2003 13:50:38 +0200

> da i sta bi trebalo josh, da obucemo maskirne uniforme i krenemo ui sveti
> rat protiv M$ ???

Molim, budite profesionalci i bez provokacija i previse nekonstruktivnih
stvari. Zato, ovakve komentare zadrzite za sebe.

> Pitanje je  " dal postoji neka ideja sta se na standu zeli tj sta ser s njim
> zeli poruciti ili opokazati posjetiteljima - inace se to zove koncept
> da jedan drugog trebamo ubijedit da je linux ok , nije potrebno, znaci ne
> radi se stand za nas , nego za posjetitelje

Izmisljanje tople vode nije za ovu listu.

> pa sad mozemo i dalje bez plana i koncepta (to se inace zove bezglavo)
> raditi i trosit uludo vrijeme i snagu ili nesto uciniti !!
> jer ce onda i ovo proci s standom koji ce ljudi obilaziti i zaobilaziti

Prvo moramo vidjet kakve resurse imamo i kakvi su prijedlozi da bi mogao
nesto planirati kad se vec ucimo organizaciji ;)

> za XP mogu osigurati licencu bez da imam strah od BSA ili slicnih
> s dozvolom svog poslodavca mogoao bih i donjeti tu masinu,
> Subota bi i za mene bila ok dal cijela moram jos provjeriti

Ovo se vec zove konstruktivni prijedlog i realizacija ;) Inace, trebali
bi i Vmware licencu ako ih kanimo vrtiti na sajmu...