[Work] Moje ideje ;-)

Vlatko Kosturjak work@linux.hr
Thu, 23 Oct 2003 12:33:49 +0000

Dakle, za pocetak, Ivane, javio se voditelj standa, samo sto ja nisam
mogao odobriti poruku do ujutro jer nisam imao pristup netu (Dakle,
ja sam kriv, ne on!). U Puli sam na nekakvoj edukaciji.

A sada ideje i sto mogu odraditi:

Alphe: Instalirat Linux na Alphe. Trenutno smo Robert Avilov i ja
uspjeli instalirati Debiana na Alphu 1000, a ostaje nam jos Alpha 300
(gdje joj je uopce attention key na ovoj 300-tki???). Njih mogu odvesti
i na sajam u Ponedjeljak (dan prije sajma).

Kostim pingvina: mogu ga ponovno dobiti od Andreja iz Agenda (Maribor)
tako da opet imamo kostim pingvina i covjeka koji ce ici uokolo.
Ovdje ja mogu odraditi cijelu korespodenciju sa Andrejom i otici u
Maribor po kostim. Ono sto ne mogu je biti u pingvinu jer jos uvijek
ne znam koliko cu vremena moci dobiti za INFO zbog on-going projekta ;)
Medjutim, Bruno vec ima prijedlog i zainteresiranu osobu za pingvina
(Mario Greguric).

Prodaja DVD-a po cijeni izrade DVD-a: Mislim da bi ovo mogli probati
organizirati u suradnji sa PRINCOm. HULK ce masterirati DVD, a oni ce
ga umnoziti - mozda i prije sajma. Kako smo imali dobru suradnju i
prije s njima, mislim da ovo ne bi trebalo biti problem. Ovdje mogu
odraditi masteriranje DVD-a i koresponednciju sa PRINCOm jer se
poznajemo od proslih suradnji. DVD kako bi trebao izgledati je
staviti neku distribuciju na DVD (Mandrake 9.2 remasteriran - moj
prijedlog) + korisne aplikacije (prevedeni OpenOffice recimo za
Linux/Windows) + korisne igre (Wolfenstein Enemy Territory recimo) -
sve je to jos objekt za raspravu (i to molim brzu i efikasnu! -
dakle argumentiranu i sa osjecajem za vrijeme koje imamo!!!).

Letke: moj prijedlog je da ove godine tiskamo letke i da se ne
zezamo sa fotokopiranjima. Izgleda profesionalnije, a nije nista mnogo
skuplje. Tekst letka se nudim da ja napisem i posaljem ovdje na listu,
pa da jos svi to ispregledamo i vidimo sto bi jos trebalo prepraviti.
Tiskanje letaka ne znam da li bi mogao Ivan sredit? Tiskanje
bi mogli pokriti s proslom zaradom INFO-a ako troskovi nisu veci od 800
Kn. Ako ne Ivan, onda vjerujem da moze Fami sa Calco Slatina jer su nam
oni tiskali omote od HRIDa prosli put.

Prodaja knjiga: Postoji knjiga za OpenOffice i Linux-Mandrake. Prosle
godine se to pokazalo i profitabilno za HULK jer je "zaradio" i nesto
Kuna. Naime, izdavac nam daje rabat ako prodajemo njegove knjige.
Nama (HULKu) je to dvostruki dobitak jer ljudi vide da ima literature,
a pored toga dobijemo i nesto novca.

Da ne pisem dalje i da vam se neda procitat cijeli mail, ovo je za sada,
mada imam jos nekoliko stvari za ideju/realizaciju ;)

Pozdrav iz Pule,
--
Vlatko Kosturjak - KoSt                                  ICQ: 3631122