[Work] konstruktivni prijedlog il 2

Dobrica Pavlinusic work@linux.hr
Wed, 22 Oct 2003 16:49:44 +0200

Vidim da je diskusija krenula u smjeru "bilo bi dobro" bez "ja ću
napraviti", ali nema veze...

On Wed, Oct 22, 2003 at 04:09:07PM +0200, Davor Grgicevic wrote:
> 1.	Windows XP masina s XP office spojena na SAMBu I s jedna Linus
> desktop 	distro s Office I printerom ( mogu se pustati I filmici  ako
> ima DVD 	da se vidi da I to radi na LINUXU
>
> 	( pokazati interoperabilnost izmedju 2 offica paketa )
> 	ta samba masina je I time server, Squid cache, ( moze I FW)
> printanje, 	automatski seranje printer drivera.. itd )  s time se moze
> pokazati da 	jedan I drugi mogu postojati zajedno ..

Mislim da je dobro da *NEMAMO* niti jednu Windows mašinu. Prisjetite se,
HULK = hrvatska udruga LINUX korisnika. Najveći ustupak demo-u
interoperabilnosti sa XP-om koji mogu prožvakati je XP instaliran u
VMWare-u (za VMWare postoji 30-dnevni trial key).

HOWEVER, NE POSTOJI TRIAL KEY ZA XP. Ne želimo da nam dođe
BSA/Radman/xxxx i pita gdje nam je licenca za XP. Ako netko ima licencu
koju želi *DONITRATI* za tu prezentaciju može biti XP. Ako ne, neće biti
XP-a (niti bilo kojeg drugog OS-a koji nije licenciran) na štandu.

Usput, Kost, našao sam Digital UNIX za one Alphe, ali stvarno mislim da
nema smisla to instalirati ;-) [da, imam i licencu :-)]

--
Dobrica Pavlinusic               2share!2flame            dpavlin@rot13.org
Unix addict. Internet consultant.             http://www.rot13.org/~dpavlin