[Work] Mozda cluster prezentacija?

Ivica Loncar work@linux.hr
Sun, 2 Nov 2003 20:55:19 +0100

On Fri, Oct 31, 2003 at 08:02:44AM +0100, Ante Karamati wrote:

> Moram priznati, primjedba je na mjestu :). Pa cluster sluzi za brze
> proracune. Moglo bi se ljudima pokazati koliko treba jednom stroju da
> izracuna jedan podatak, a koliko svim strojevima zajedno. openMosix ima
> lijepe alate kojima se moze prikazati trenutacni load na svakom stroju,
> iskoristeni RAM. Mozda bih mogao cak sloziti i neko WEB sucelje, da se
> ne prikazuje sve u konzoli.

Renderiranje bi bilo zgodno i efektno, no nije bas RT i ne znam koliko
openmosix tu igra neku ulogu.

> Isto tako se moze nesto reci o primjeni Linuxa u nastavi na Fakultetu.
> Usporediti rezultate takvog rada sa prethodnim. Pokazati kako
> centralizirana konfiguracija ima velike prednosti, uglavnom, pokazati
> Linux u njegovom prirodnom okruzju - na mrezi.
>
> A valjda postoji tonu tema koje se o Linuxu mogu ispricati, samo treba
> odabrati one koje ljude trenutacno zanimaju.

Info je prvenstveno sajam informacijske tehnologije (igrice jelte :o), ali
dolaze i ljudi koji zele vidjeti poslovna rjesenja. Ima li stogod
od gotovih rjesenja?

Vjerujem da bi sve  korisnike zainteresirali komercijalni proizvodi,
eventualno neka kratka uputstva za instalaciju i slicno. Kada bi netko
(dakle netko drugi) mogao uspostaviti kontakt s velikim tvrtkama tipa IBM,
Novell, Oracle i u suradnji s njima napraviti linux demonstracije,
upucivati korisnike i slicno ne bi to bilo tako lose. Nesto tipa "INFO
linux partner network". :)

Eh, da je ostalo vise vremena.

--
Ivica Loncar