[Work] http://hulk.linux.hr/

Vlatko Kosturjak work@linux.hr
Thu, 13 Mar 2003 09:59:18 +0100

> Shodno tome i?ao sam pogledati ima li ?ta na
> http://hulk.linux.hr/ i nasao UNDER CONSTRUCTION
> tako da se nisam mogao pozvati na neki dokument
> koji takve slucajeve rje?ava.
> Ajd nek netko stavi bar par re?enica iz aplikacija za
> podr?ku aktivnosti neke paragrafe na temu ?ta je HULK
> i kako djeluje ...

Nazalost, to je jedan nedostatak odnosno slabost ljudi koju
sam spomenuo mnogo puta, a izmedju ostalog i na zadnjoj godisnjoj
skupstini: ljudi budu glasni i ostalo, a na kraju kad im das da nesto
naprave, uzmu projekt i vise se nikad ne pojave ili se ne javljaju ;-(

Kako smo rekli na skupstini da cemo projekte javno obznaniti dokle
smo dosli i koje je trenutno stanje, evo ih:

jobs.linux.hr - poslovi u HULK-u i kako zaraditi clanarinu radeci
Stanje: postavljeno, u trenutnom stanju od 95%, maknuto zbog raznih
Sinisinih sigurnosnih rupa koje se popravljaju.
Preuzeo: Sinisa Dukaric (sdukaric@linux.hr)

hulk.linux.hr - WWW stranica: HULK dokumenti i informacije o udruzi
Stanje: Under construction
Preuzeo: Stjepan Zlodi (szlodi@linux.hr)

LPI certificiranje - LPI certifikacija u HR
Stanje: poslano uvodno pismo (dva puta), ali nazalost jos uvijek
nismo dobili odgovor, razmisljamo o zvanju telefonom.
Preuzeli: Dobrica & Kristijan & Ivan

Lokalizacija OpenOfficea - lokalizacija cjelokupnog office paketa
Stanje: radi se na tome, Rado sredjuje financije u suradnji s Denisom,
ali nazalost ne pomice se toliko brzo koliko bi zeljeli.
Preuzeo: Denis Lackovic (delacko@fly.srk.fer.hr)

Ukoliko mislite da mozete pomoci ili pogurati ljude, zato sam stavio
mailove pokraj toga koji su preuzeli projekte.

Takodjer, u pripremi je CLUC/DORS konferencija, ukoliko netko misli
da moze pomoci ili misli da ima zanimljivo predavanje ili izlaganje
neka se javi meni.

Pozdrav,
--
Vlatko Kosturjak - KoSt                                  ICQ: 3631122