[Work] jobs.linux.hr

Sinisa Dukaric (GeeK.) work@linux.hr
Mon, 13 Jan 2003 11:58:17 +0100

Bok sefe,
evo malo sam bio i bolestan (u biti jos sam bolestan) i tak da JOS nisam u
potpunosti zavrsio finte ;->
No, radim radim radim ...

No, evo quick summary.

korisnik dodje na jobs.linux.hr
	- ak nije registriran, moze browsati po poslovima, ali se ne moze prijaviti
za neki posao.
	- moze se registrirati, ali admin (postoji grupa korisnika koji mogu biti
admini ili obicni korisnici) mora odobriti i potvrditi registraciju. Tek tada
clan postaje punopravni korisnik i ima se pravo prijaviti za posao ili
prijaviti novi posao.
	- Admin moze primiti, obrisati i urediti postavke svakog korisnika, moze ga
prebaciti u grupu admina i te finte.
	-Admin i vlasnik posla mogu obrisati posao iz aplikacije, sa brisanjem posla,
brisu se i sve veze sa posloprimcima (korisnicima) koji su se prijavili za
posao.
	- Korisnik se moze prijaviti za posao i njegovu prijavu vidi samo vlasnik
posla, stoga samo vlasnik moze maknuti usera sa svog posla.
	-Posao daklem ima par atributa, dali je gotov, aktivan ili pasivan.
	gotov, dakle - sve je rijeseno i svi posloprimci koji su radili na poslu ce
primiti jedan count za gotove poslove u svojem profilu.
	aktivan, jos se radi na njemu....
	pasivan, prijavljen ali jos aktivnosti nisu pocele i ne primaju se prijave za
posao.
	Vlasnik posla moze definirati i deadline za posao....

E da, tu je dakle market poslovima u kojem se biljeze sve trenutne veze
izmedju posloprimca i posla, tak da mozemo vidit koliko neki posao ima
korisnika i koliko neki korisnik ima poslova  i tak to...
	Korisnik ima opciju da se obznani ka slobodan za nove poslove ili kao zauzet.
Ako je zauzet, vlasnici posla nece vidjeti njegov profil kada budu trazili
radnike za svoj posao. Ako je slobodan tada ulazi u pretragu...
	Vlasnik posla moze traziti radnika prema vjestinama koje je radnik(korisnik)
definirao u svom profilu.
I tak to ... ma 90% stvari je gotovo, design je odvratan i ja sam bolestan, al
drkam po tome pa ce valjd za dan dva biti online makar da vish kak to zgleda
i el cemu to ....

Aj ak imas sugestija, kritika i sta ja znam... Vici, i tak te necu slusat :-)
Zivijo!
Sinisa Dukaric (GeeK)
Software Designer  - PSE CSS MPS1
Bus. Mobile: +491-71-840-4350