[Work] new.linux.hr jobs.linux.hr

Vlatko Kosturjak work@linux.hr
Tue, 11 Feb 2003 17:22:55 +0100

> BTW, sto je sa stranicom hulk.linux.hr? Ako se dobro sjecam, na
> zadnjoj skupstini HULK-a je bilo receno da ce i te stranice biti
> uskoro gotove. Imaju vec prilicno dug uctime [1] ;-)

To je obecao napraviti tajnik - Stjepan Zlodi, szlodi@linux.hr, jer
on ionako ima sve potrebne papire za navedenu stvar (statut, papire,
....) . No, isto ne znam sto je s njim jer ga vec duze kontaktirtam
SMS-om/mailom....to izmislili filter i za SMS-ove? ;-)

Take care,
--
Vlatko Kosturjak - KoSt                                  ICQ: 3631122