[Work] new.linux.hr jobs.linux.hr

Mato Kutlić work@linux.hr
Tue, 11 Feb 2003 07:27:22 +0100

Pozdrav svima!

Svojevremeno sam se prijavio na new.linux.hr ( koji ne radi dok ovo pišem ),
i napisao sam, doduše jako nespretno, da imam i poklanjam mdk70+72+80, jer
sam nabavio navije distribucije ( mdk82 + woody), a njih sam snimao cd4cd.

Stare cdove sam poklonio, javilo se par ljudi sa starijim računalima, novije
su postale stare pa sam i njih poklonio, nabavio još novije koje i dalje
snimam, no i dalje stižu mailovi koji traže i/ili pitaju za mdk7.

Već sam par puta pitao na listi, i pokušao kontaktirati sa Kostom vezano za
new.linux.hr i jobs.linux.hr ( koji isto tako ne radi :-), i predlagao da se
na neki način uredi ažuriranje liste ljudi koji nude GNU/Linux cdove. Još
jednom molim - ako ta mogućnost postoji, uputite me.
Ja mogu uskočiti i pomoći ( naravno, ako nema drugo rješenje i ako bi to
odgovaralo standardima postavljenim na dvije već spomenute stranice ( šala
:-)).

I gdje je zapelo sa jobs.linux.hr ?

Mato Kutlić
PotjeH d.o.o.