[Work] http://hulk.linux.hr/

Zeljko Blace work@linux.hr
Sat, 12 Apr 2003 14:23:01 +0200 (CEST)

Bravo Aljosa !!!

>From PRACTICE To POLITICS!

Inace vidim da nemas Blender na apps.linux.hr, pa evo:
Blender je jedna od najzrelijih na Linux platformi opcenito.
U jedva vise od 1,5 MB nalazi se 3D modeler, composer, renderer, game
engine i alati za izradu igara. Podrzava vanjske pluginove i dobro se
skriptira sa Pzthonom u GUI ili CLI modu, te uz sve to ima network
rendering opcije i u potpunosti multiplatforan (sto se djelomicno i vidi
iz interfacea koji nosi nasljedstvo sa SGI IRIXa). Od jeseni 2002 je
postao i poznat po otkupu koda od strane korisnika, koji je Blender
Fundacija stavila na raspolaganje pod GNU/GPLom.