[Work] maratonska lokalizacija OpenOffice-a?

work@linux.hr work@linux.hr
Sat, 30 Nov 2002 21:25:43 +0100

>Hi!
>
>Dakle, postoji odredjena inicijativa da se napravi jedan lokalizatorski
>maraton u Zagrebu i da se proba prevesti OpenOffice.org. HULK bi
>osigurao od sponzora hranu i cugu za jedan vikend. Pokusali bi ukljucit
>i dovest nekoliko jezicnih strucnjaka kako bi dvojbene prijevode preveli
>sto je bolje moguce. Postoji li zainteresiranih ljudi za takav oblik
>(korisnog) druzenja? Naravno, ideje o prostoru i samoj organizaciji
>prevodjenja su vise nego dobrodosla...
>
>Take care,

bash mi je palo na pamet, jesu li mozda Slovenci i Boshnjaci radili slichne
projekte ? problematika je slichna, mozda oni decki iz BiH koji su bili gosti
na zadnjem C.L.U.C.-u imaju kakvih savjeta

inache Mandrake Linux 8.0 HR(ID) 0.9 i Mandrake Linux 8.2 1.5 su fino napravljeni.
vech 20-tak instalacija kolegama i rodbini. jako dobro za linux advocacy i shirenje
linuxa. pohvale Vlatku i timu

Robert Bobanovic

amiga & Linux rULeZ

And when he gets to heaven
to St Peter he will tell
one more soldier reporting sir
i served my time in hell

from Medal Of Honour Frontline D-day (PS2)